Odpowiedzi

2009-12-09T17:02:11+01:00
Ludziom otwartym, uprzejmym i miłym znacznie łatwiej jest nawiązać kontakt z drugą osobą. Ważną umiejętnoiścią jest asertywność czyli umiejętność wyrażania emocji za pomocą mimiki i gestów. Ważne jest też odpowiednie i sprawne wysławianie si ę .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:02:18+01:00
- znanie zasad savuar vivre
- znanie drugiego człowieka
- taktowność
- uprzejmość
- zabawność
- nie używanie brzydkich słów