Odpowiedzi

2009-12-09T17:05:11+01:00
Tak Aleksander zasługiwał na miano Wielkiego ponieważ przeprowadził wiele reform i wiele wygranych wojen. (tyle wiem,mam nadzieje żde choć odrobinke pomogłam ;-) )
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:06:20+01:00
Slusznie poniewaz podbij cala azje mniejsza i stworzyl najwieksze imperium w starozytnym swiecie nie przegrywajac przy tym zadnej walki jak rowniez zakladal miasta oraz wzorowal sie na stylu wschodnim rozpowszechnial kulture hellenistyczna.
1 1 1