Odpowiedzi

2009-12-09T17:06:48+01:00
Na pewno powiedziałabym, że chrześcijan to nie oznacza tylko chodzić do kościoła ale także wierzyć w wiarę chrześcijańską i przestrzegać przykazania Boże.Chrześcijan uczestniczy we mszach świętych jaki i rozumie znaczenie słowa Bożego przekazywanego przez księdza.
2009-12-09T17:34:20+01:00
Tz wierzyc w to że Bóg istnieje i nam może pomoc w każdej sytuacji nawet takiej jakiej normalny czlowiek by sobie nie poradził.
Najlepsza Odpowiedź!
  • alal
  • Rozwiązujący
2009-12-09T19:40:00+01:00
Chrześcijanin — to człowiek ochrzczony w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. To człowiek przyjęty do wspólnoty z Trójcą Przenajświętszą. Kazdy chrzescijanin powinien strzec swojej wiary, bronic prawd wiary. Dzieki temu powinien pokazywac innym czym jest jego wiara, ze w kazdej sytuacj potrafi ufac Bogu.