Odpowiedzi

2009-12-09T17:05:52+01:00
Ponieważ człowiek gdy jest sam to jest smutny,nie ma się komu zwierzyć.Jest sam,przygnębiony w myślach,nie ma się z kimś pobawić lub pograć.Nikt nie może mu pomóc.Natomiast jeśli człowiek jest z innymi ludżmi to jest wesoły,zawsze jest uśmiechnięty.Ma się komu zwierzyc i zawsze ten ktoś mu pomaga.
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:09:35+01:00
Wydaje mi się, że Sainta Exupery mówiąc: ,, Człowiek stworzony jest do życia w grupie. Z samotności rodzi się tylko rozpacz." Miał rację. Jak naukowo udowodniono człowiek narodził się w wyniku ewolucji małpy, a jak wiadomo zwierzęta te żyją w grupach. Ludzie pierwotni od początku swojego istnienia musieli żyć razem, ponieważ inaczej nie przetrwaliby i wyginęli. Tak więc ludzie z natury powinni żyć ze sobą. Człowiek, który jest sam nie ma możliwości z nikim porozmawiać, przez co czuje się nikomu nie potrzebny i potrafi wpaść w naprawdę wielką rozpacz, która niekiedy nawet może prowadzić do śmierci.

Mam nadzieję że pomogłem :)
14 4 14