Odpowiedzi

2009-12-09T17:02:16+01:00
Agresywny, duże poczucie humoru, wulgarny, inteligentny.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:02:33+01:00
Haha
-buntowmiczy
-uwaza ze ma racje we wszystkim
-humorzasty
-gadatliwy
-uzalezniony od komorki internetu i gier komputerowych
-wiekszosc nie lubiaca szkoly
-uzalezniony od sciagania
-z potrzeba ontaktu z rowiesnikami
-latwo wpadajacy w nalogi
-niktorzy naiwni
2 4 2
2009-12-09T17:06:15+01:00
Hmm no różnie to bywa:
zależy od charakteru danej osoby choć w dzisiejszych czasach można łatwo zobaczyć, że każdy przeważnie myśli tylko o sobie czyli egoistyczni są ludzie, nastolatkowie.
Ambitni, dbający o swoje mienie, sentymentalni, aroganccy czasami, lubiący zabawę, okazujący miłość, czasami także skruchę itp. resztę na pewno wymyślisz sama,weź też przykładu ze swojej osoby ;)
1 5 1