Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T17:06:59+01:00
Slychaj moim zdaniem nie oplaca sie podpowiadac bo jakis nauczyciel moze cie przylaoac.i co wtedy?dostaniesz pale,a zreszta jak raz komuspodpowiesz,to zawsze bedziesz musial to powatarzac za namowa tego,komu pomogles
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T17:06:57+01:00
1.Nie podpowiadaj, bo zawsze dostajesz gorsząocenę, mimo, że uczyłeś się.
2. Jeśli podpowiesz źle kolega będzie miał pretensje, nawet o to jeśli się nie uczył i sam nie znał odpowiedzi.
3. Przyłapie cię nauczyciel dostaniesz 1, a osoba, której podpowiadałeś dobrą ocenę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:08:32+01:00
Nie należy podpowiadać, gdyż uczeń, który odpowiada ni może wtedy wykazać się wiedzą. Podpowiadając przeszkadzasz innym. Powinno dać szansę uczniowi odpowiedzieć na ocenę, na którą zasługuję. Gdy będzie się podpowiadać można otrzymać ocenę niedostateczną.