Odpowiedzi

2009-12-09T17:06:10+01:00
1. Zalogowanie się do skrzynki.
2. Napisanie listu e-mail.
3. Wysłanie listu e-mail.
4. Wylogowanie się ze skrzynki (pocztowej).
2 3 2
2009-12-09T17:05:47+01:00
1.Logowanie
2. Napisanie listu e-mail.
3. Wysłanie listu e-mail.
4. Wylogowanie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:08:24+01:00
1.Utworzenie nowego emaila
2.Podanie Adresata
3.Napisanie treści emaila
4.Wysłanie Emaila do adresata
4 3 4