Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:16:13+01:00
1. Możesz wziąć pusty kubek i przykleić do niego kilka sznurków(mocno przymocować). Będzie to trochę imitowało gitarę. Szarpiąc za sznurki będą różne dźwięki.

2. Jak masz dwie całe łupiny od orzecha(całe). Łączysz je (wycinasz tak jakby ósemka z papieru i przyklejasz do niej te dwie łupiny otworkiem do góry[nie do ósemki], z drugiej strony możesz zrobić uchwyty na palce. Powstaje takie cós do pykania.

3. Do pustej butelki wsypujesz ryż, groch (coś grzechoczącego) i zakręcasz butelke i owijasz ją papierem. Powstanie grzechotka.

2009-12-09T17:57:08+01:00
Proponuje naciąć brzegi pudełka np po jogurcie po przeciwnych stronach tak żeby można było założy6ć na nie gumki receptuki i były mocno naprężone. wtedy wydzie nam taka prowizoryczna "gitara"