Odpowiedzi

2009-09-05T17:26:49+02:00
2+x-wiek Kasi
x-wiek Janka

2+x+6-wiek Kasi za 6lat
x+6-wiek Janka za 6lat

2+x+6+x+6=40
2x+14=40
2x=40-14=26
x=13
2+x=15

Kasia ma 15 lat.
1 5 1
2009-09-05T17:34:11+02:00
X+2 - wiek Kasi
x - wiek Janka
x+2+x - wiek Kasi za 6 lat
x+6 - wiek Janka za 6 lat
równanie:
2 + x + 6 + x + 6 = 40,
2x = 40 - 14
2x = 26
x = 13 - wiek Janka obecnie

13 + 2 = 15 wiek Kasi obecnie
odp. Kasia ma obecnie 15 lat.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T18:02:53+02:00
X = Janek.
x + 2 = Kasia.
x + 2 + 6 = wiek Kasi za 6 lat.
x + 6 = wiek Janka za 6 lat.

x + 2 + 6 + x + 6 = 40
2x = 40 - 2 - 6 - 6
2x = 26/:2
2x = 13

13 - wiek Janka
13 + 2 - wiek Kasi
Odp.: Kasia ma 15 lat .
2 5 2