Odpowiedzi

2009-09-05T17:31:13+02:00
Masy powietrza polarno-morskiego przynoszą w ciepłej porze roku skłonność do burz i schłodzeń, a zimą powoduje odwilże, którym towarzyszy często pogoda wilgotna i mglista. Wiatry bardzo silne i porywiste występują jesienią i zimą.Cisze występują najczęściej w sierpniu.
Powietrze napływa znad morza.
1 5 1
2009-09-05T17:44:33+02:00
Napływa ono ze stron Skandynawi czyli :Szwecja ,Norwegia itp..Będzie zimno i najpropodobniej będzie padać śnieg :D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T17:50:22+02:00
To powietrze napływa z zachodu– jest to wilgotne powietrze polarnomorskie, które napływa znad oceanu, w lecie powoduje ochłodzenie i opady a w zimie ocieplenie i wilgotne powietrze.
1 5 1