Odpowiedzi

2009-09-05T17:40:46+02:00
Jestem sobie taki pan, który wszystko robi sam.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T19:39:03+02:00
Hej wszystkim jestem Ola,
Moim ulubionym napojem jest cola.
Pizza w mym menu króluje,
Chociaż czasami tego żałuję.
Uwielbiam się śmiac,
I na scenie grac.
Lubię polski, W-F też,
Jak mam piłkę to się strzeż
Kocham mamę, kocham tatę,
Teraz biegnę na herbatę.

I jak? :D
1 5 1