Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:14:57+01:00
Magda: Cześć Marta, dawno się nie widziałyśmy!
Marta: Tak, masz rację. Opowiadaj, jak mijają wakacje.
Magda: Wakacje? Nie żartuj! Oczywiście, że świetnie. Mów lepiej, jak przygotowania do wyjazdu na kolonie.
Marta: Przygotowania idą świetnie. Tutaj za rogiem jest świetna cukiernia. Może wstąpimy na jakieś ciastko?
Magda: Z wielką przyjemnością. Będziemy miały chwilę dla siebie. W końcu tyle muszę Ci opowiedzieć!
Marta: Więc w drogę.

:) Mam nadzieję, że pomogłam.
1 1 1
2009-12-09T17:15:20+01:00
-Cześć, dawno się nie widzieliśmy.
-Hej, widzieliśmy się 2 dni temu, to naprawde długo , he ...
-Hehe, co tam u Ciebie.
-A dziękuję, wszystko dobrze i po staremu.
-A jak u Ciebie?
-wporządku
-Wiesz co, muszę już lecieć, zadzwonei do Cb, to się umowimy na kawe.
-Pa pa, czekam na telefon.
1 5 1
2009-12-09T17:18:01+01:00
Kasia:
- Cześć!
Adam:
- Cześć! Jak tam było w szkole. Dla mnie super! Ponieważ dostałem parę dobrych stopni prawie za nic !
Kasia:
- A u mnie trochę gorzej ,bo ja dostałam trochę złych stopni!
Adam:
-Nie przejmuj się! Poprawisz się! Może wyjdziemy o 18:00 na pizze?
Kasia:
- Dobrze będę o 18:00. Przyjdę po ciebie.
Adam:
- To do 18:00.
Kasia:
- Pa, pa.
1 5 1