Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:16:16+01:00
Może np :

tęsknota do dziewcznyny, tudzież wielkiej miłości
tęsknota za wspaniałym dzieciństwem
tęsknota za lepszym światem
tęsknota do ojczyzny
tęsknota do rodziny
tęsknota za przyjacielem
2009-12-09T17:18:14+01:00
Tensknota może być do ukochanej osoby a takż e do przedmiotu np. w książce pt. Hobbit golum okropnie tęskiniza utraconym pierścieniem