Odpowiedzi

2009-12-09T17:20:09+01:00
Gdy rudy na srodku placu rysował wielka kotkwice.Wybrałam/lem ta akcje dlatego ze bylo w niej wiele emocji zwiazanych z namalowaniem jej, czy mu sie uda zdazyc przed godzina policyjna;p
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:20:14+01:00
Największe wrażenie wywarła na mnie akcja pod arsenałem (odbicie Rudego) ponieważ była to najciekawsza akcja z całej lektury i najwięcej ciekawych rzeczy weń nastąpiło. Takich jak: samo odbicie Rudego, postrzał Alka i śmierć niektórych z osób, które uczestniczyły jeszcze w akcji, aż w końcu śmierć wielu oficerów niemieckich