Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T18:14:31+02:00
Najmilej wspominam lekcję języka polskiego, na której omawialiśmy wszystkie epoki. Pracowaliśmy w grupach 4 osobowych. Naszym zadaniem było stworzyć plakat danej epoki - my mieliśmy średniowiecze. Lekcja była bardzo ciekawa, pod względem współpracy z kolegami i koleżankami jak i interesującym przedstawieniem każdej z epok. Z pewnością bardziej przemówiły do mnie plakaty niż gdybym miała czytać o tych wszystkich epokach stosy informacji. Najważniejsze informacje zapisywaliśmy do zeszytu. Dzięki temu lekcja przyniosła wiele ciekawostek, dobrze się współpracowało. Ponadto na końcu zostaliśmy wynagrodzeni dobrymi ocenami. Warto było!
10 3 10
2009-09-05T18:33:50+02:00
Moją ulubioną lekcją była fizyka z bardzo fajnym i wesołym nauczycielem ;) Szczególnie utkwiła mi w pamięci wesoła atmosfera oraz możliwość swobody. Jednocześnie można było jeść rozmawiać na lekcji, a nauczyciel tego nie zauwarzył, usłyszał. Dodatkowo omawialiśmy interesujące, a jednocześnie bardzo proste tematy. Aby odpowiedź zaliczyć na 5 wystarczyło szybko zerknąć w podręcznik na temat, który ostatnio przerabialiśmy. Nie dość, że otrzymuje się 5 to dodatkowo jest pochwała.

Na faktach autentycznych
10 4 10
2009-09-05T18:35:37+02:00
Moja ciekawa lekcja
ciekawą lekcja byla ta na której wybuchła nasza świetlówka dusilismy sie od dymu,ale było śmiesznie .
11 3 11