Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:21:03+01:00
1. iloczyn przekatnych podzielic przez dwa
2.P=pq/2
p=40cm
q=30cm
P=40*30/2=1200/2=600cm²
odp:pole latawca wynosi 600cm²


_________________________
no chyba tak =)
1 5 1
2009-12-09T17:20:26+01:00
1. aby obliczyć pole deltoidu wystarczy iloczyn długości przekątnych podzielić przez 2 .

2.
P=p*q*½
P=40cm*30cm*½= 600cm²
1 5 1
2009-12-09T17:21:50+01:00
1.aby obliczyć pole deltoidu wystarczy iloczyn przekątnych podzielić przez dwa .

2. P=(40cm*30cm)/2=600cm²
1 5 1