Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:27:55+01:00
Moja siostra jest mgr. i cm i g są dla niej bardzo prostę....
a mój brat właśnie zrobił dr.
ja sama nigdy dobrze się nie uczyłam...
ale od pewnego czasu zaczełam się lepiej uczyć
moim ulubionym przedmiotem jest język polski i mam go w klasie nr.6
uczy nas tam pan p. i bardzo się cieszę bo jest dla nas bardzo miły...
tzw. jak żle napiszemy jakiś sprawdzian albo kartkówkę to nie wstawia ocen i daje nam jeszcze raz pisać itp.
2009-12-09T17:31:31+01:00
Już miałam wyjść ze szkoły gdy nagle zatrzymała mnie pani mgr. Jola i powiedziała że mam zrobić na jutro plakat teatralny. Byłam z tego powodu niezadowolona, ale cóż trzeba było go wykonać. Musiałam jeszcze wstąpić do pani dr na badania kontrolne. Mierzyłam 165 cm wzrostu a w przeliczeniu na g to ... Czekałam dość długo na wizytę bo miałam aż 23 nr. Gdy wróciłam do domu jakoś ukończyłam rysować ten plakat ale było ciężko. Na drugi dzień pani była ze mnie dumna ale pan prof., którego spotkałam na
korytazru powiedział że coś mu w moim plakacie brakuje. Powiedział : "Możesz tu jeszcze dorysowań np jakieś drzewo" . Odpowiedziałam mu ze pomyśle nad tym ale i takm nie miałam zamiaru tego robić bo bardzo napracowałam się nad tym. Gdy doszłam do klasy koleżanki również były i Artur powiedział : "To jest tzw. plakat teatralny" . Wszyscy się z niego oczywiście śmieli. Ale mój plakat i tak zdobył pierwsze miejsce .