Odpowiedzi

2009-12-09T17:23:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:25:16+01:00
Wojtek - 5 min 42 s I msc
Marek - 6 min 5 s III msc
Janek - 7 min 8 s IV msc
Kuba - 4 min 40 s I msc


7min 8 s - 4 min 40 s = 2 min 28 s

Odp. Ostatni chłopiec przybył na metę 2 min 28 sekund po zwyciezcy.
2 5 2
2009-12-09T17:24:58+01:00
Imię chłopca/ czas
Wojtek/ 5 min 42s
Marek/ 6 min 5 s
Janek/ 7 min 8
Kuba/ 4 min 40 s

wygrał kuba ( bo ma najmniejszy czas ) ostatni przybiegł janek ( bo biegł najdłuzej )

czyli 7 min 8 s - 4 min i 40 s = 6 min 68 s -4 min i 40 s= 2 min 28 s

odp Janek przybiegł 2min i 28 s po Kubie
1 5 1