Napisz list do redakcji gazety regionalnej z prośbą o interwencje w sprawie zagrożonego miejsca. W swym liście nie zapomnij napisać:
-gdzie znajduje się zagrożone miejsce,
-co powoduje jego zagrożenie,
-dlaczego uważasz, że jest warte ochrony,
-co według ciebie należy zrobić, by zapobiec zniszczeniu.

PILNE!!!!!!!!
NA DZISIAJ!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-09T20:16:29+01:00
Nasze jezioro jest zagrozone! Wlewają do niego ścieki, myślę, że nie powinni tego robić. To krutne! Powinniśmy tam pójść i z nimi porozmawiać!
STRAJK!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:13:59+01:00
Witam, chciałabym zwrócić Państwa uwagę na nasz lokalny park. Ostatnio zauważyłam, że są tam przepełnione śmietniki i śmieci wysypują się na trawniki i ławki. Według mnie powinno tam być dużo więcej śmietników i miejsc do odprowadzania odpadów. Bardzo bym prosiła o Państwa interwencję.
Pozdrawiam, mieszkanka miasta.