Wykonaj dzielenie :
a) 36 : (-4) =
b) (-42) : (-7) =
c) (-72) : 9 =
d) (-2,1) : 0,7 =
e) 6,5 : ( -1,3) =
f) (-7,7) : 0,1 =
g) (-4,8) : (-12) =
h) ( -9,1) : ( -13) =
i ) 8,46 : (-6) =

wykonaj obliczenia :
-18 : -1/3 ( - jedna trzecia )
7,5 razy (-1)
-2,5 razy 2 i 1/2
0 : ( -6,8)
-3 i 3/5 razy -5/6
-3 i 1/9 : ( -4 i 2/3 )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:33:02+01:00
A) -9
b) 6
c) -8
d) -3
e) -5
f) 77
g) 0.4
h) 0,7
i) - 1,41

1) 54
2) -7.5
3) -6.25
4) 0
5) 3
6) 2/3 ( ułamek )
1 5 1
2009-12-09T17:36:33+01:00
A -9
b 6
c -8
d -3
e -5
f -77
g 0,4
h 0,7
i -1,41


54
-7,5
-6,25
0
3
4/9
2009-12-09T17:38:16+01:00
A) 36 : (-4) = -9
b) (-42) : (-7) = 6
c) (-72) : 9 = -8
d) (-2,1) : 0,7 = -3
e) 6,5 : ( -1,3) = -5
f) (-7,7) : 0,1 = -77
g) (-4,8) : (-12) = 0,4
h) ( -9,1) : ( -13) = 0,7
i ) 8,46 : (-6) = -1,41

-18 : -⅓ = -18 × (-3) = 54
7,5 × (-1) = -7,5
-2,5 × 2½ = -6,25 = -6¼
0 : ( -6,8) = 0
-3 i 3/5 razy -5/6 = (-18/5) × (-5/6) = 3
-3 i 1/9 : ( -4 i 2/3 ) = (-28/9) : (-14/3) = (-28/9) × (-3/14) = 2/3