Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T18:42:33+02:00
Północ - Przylądek Gallinas (12°25'N);
południe - Przylądek Froward (53°54'S);
zachód - Przylądek Parinas (81°22'W);
wschód - Przylądek Branco (34°47'W);
4 5 4
2009-09-05T18:50:26+02:00

Najdalej wysunięte punkty kontynentu:

* na północy - Przylądek Gallinas (12°25'N)
* na południu - Przylądek Froward (53°54'S)
* na zachodzie - Przylądek Parinas (81°22'W)
* na wschodzie - Przylądek Branco (34°47'W)

A tak dokładniej całej Am. to się nie da określić!!!
4 5 4
2009-09-05T19:13:43+02:00
Końcowe krańce kontynentu :


- Pn - Przylądek Gallinas (12°25'N)
- Pd - Przylądek Froward (53°54'S)
- W - Przylądek Parinas (81°22'W)
- E - Przylądek Branco (34°47'W)