Odpowiedzi

2009-12-09T18:24:52+01:00
Andrzej Wajda (ur. 6 marca 1926 w Suwałkach) – polski reżyser filmowy i teatralny, współtwórca polskiej szkoły filmowej, laureat honorowego Oscara, senator I kadencji w latach 1989-1991.
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:24:42+01:00
Pedro Damian urodził się 29 listopada 1952 w Meksyku. Jest on meksykańskim aktorem, reżyserem i producentem filmowym.W 2004 roku jego serial Rebelde(Zbuntowani) zdobył najwiekszą popularność wobec młodzierzy. Jego najnowszy serial jaki nakręcił w 2008 roku to Verano De Amor.

Gdybym była reżyserem nakręciła bym film, który opowiada o moim życiu. Film ten, dlatego by był o moim życiu ponieważ jest ono w gruncie rzeczy ciekawe i bardzo dużo się w nim dzieje. Zapewne byłby to dość długi i interesujący film.

Myśle że ci sie to spodoba:) ja tak bym przynajmniej napisała.
14 4 14