Odpowiedzi

2009-12-09T17:38:03+01:00
75% z 70l = 0,75 * 70 = 52,5 litra
52,5 : 0,7 = 75
Przez 75 dni Adam będzie mógł dokarmiać ptaki
2009-12-09T17:42:47+01:00
100 % -70 l
50 % -35l
25 %- 17,5 l
75%- 52,5 l

52,5 l / 0,7l = 75
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:46:21+01:00
70l - pojemnośc skrzynki
0,7l - pojemnośc kubka
75% z 70l
75 / 100 * 70l = 52,5l
52,5l / 0,7l = 75
Odp. Adam będzie mógł wsypywac ptakom pełny kubek przez 75 dni.