Wypracowanie na temat:
Czy zgadzasz się ze słowami Matki Teresy z Kalkuty:
,, Dla ludzi nie trąd i malaria są najstraszniejszymi chorobami, ale samotność i poczucie, że dla nikogo nie jesteś ważny."

Bardzo proszę o szybkie zrobienie tego zadania.!!!!!

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T17:40:13+01:00
Tak,zgadzam się .przez to zdanie mozna zrozumiec prawdziwy sens zycia i mozemy sie dowiedziec jakie rzeczy sa w zyciu czlowieka najwazniejsze.To stwierdzenie powinno kazdego z na sna chwile chociaz zastanowic
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T22:56:27+01:00
Zgadzam się z tą wypowiedzią, ponieważ, co to za życie bez przyjaciół, bez osób, z którą można spędzić cały żywot. Nie ma się kogo poradzić, jest się przysłowiową "błędną owcą". Już lepiej umrzeć na trąd i malarię, niż włóczyć się samotnie bez końca.
1 5 1