Odpowiedzi

2009-09-05T18:52:06+02:00
13/14, nieskracalny
77/84, skracalny 11/12
2/3, nieskracalny
7/21,skracalny 1/3
3/16, nieskracalny
2/60, skracalny 1/30
17/30, nieskracalny
75/100,skracalny 3/4
24/25, nieskracalny
57/10 nieskracalny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T18:55:36+02:00
Nieskracalne to :
13/14,
2/3,
3/16,
17/30,
24/25,
57/100
skracalne to:
77/84=11/12,
7/21=1/3,
2/60=1/30,
75/100=3/4,
2009-09-05T19:04:09+02:00
13/14
2/3
3/16
17/30
24/25
57/10

<na 100%!!!>