Odpowiedzi

2009-12-09T17:39:56+01:00
Jestem optymistą poniewaz zawsze wierzę że uda mi ise to co chce osiagnąć i ciesze sie zyciem mimo tego ze nieraz przynosi nie to czego bym chciala
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:42:40+01:00
Jestem optymistką ponieważ myślę optymistycznie, wszystko co robię robię wiedząc że bedzie dobrze. wszystko co się dzieje jest skazane na powodzenie.
jestem pesymistką poniważ myśle pesymistycznie, wszystko z góry przewiduję że stanie się klęską.
3 4 3
2009-12-09T17:42:02+01:00
Jestem optymistką ponieważ: patrzę na świat z otwartymi oczyma,nie lękam sie, staram wyjść z każdej sytuacji,nie załamuje się z byle powodu,staram sie uśmiechać,nie doszukuję się kompleksów.

Jestem pesymistką ponieważ - chodzę smutna,przygnębiona,przybita,jakby ktoś mnie zdjął z krzyża, doszukuję sie wad, patrzę na świat z obrzydzeniem,nic mi sie nie podoba, jestem załamana,nie więrzę w swoje zdolności
3 5 3