Odpowiedzi

2009-12-09T17:42:54+01:00
Aby prawda o Jezusie nie była tylko deklaracją słowną musisz chozic do kościoła.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:48:52+01:00
Żyć zgodnie z dekalogiem, przykazaniami miłości oraz prawdami zawartymi w słowie Bożym. Nie iść na łatwiznę, świadczyć własnym życiem, świecić przykładem. Nie być biernym, lecz aktywnym. Nauczać na każdym kroku i samemu stosować się do nauk. Przełożywszy to z polskiego na nasze- należy skupić się na własnym postępowaniu, by było właściwe. Ludzie widząc to, resztę zrobią sami.
2009-12-09T17:52:44+01:00
Chodzić do Kościoła
modlić się
chodzić do spowiedzi
pomagać innym
czynić dobro
nie być złym człowiekiem
szanować innych ludzi