Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:40:25+01:00
A)suma kwadraty liczby a i dwukrotności kwadratu b
b)iloczyn liczby a i sumy liczba a i b
c)iloraz sumy liczb a i b przez 0,1
d)suma iloczynów liczb a i b oraz a i c
e)różnica iloczynów liczb a i c oraz b i c
f)iloczyn liczby 3 i różnicy kwadratu liczby a i b
g)sześcian różnicy iloczynów liczb 2 i a oraz 3 i c
1 1 1
2009-12-09T17:41:42+01:00
A) suma
b) iloczyn
c) iloraz
d) suma
e) różnica
f) iloczyn
g) potęga
1 5 1