Odpowiedzi

2009-09-05T19:09:06+02:00
26 sierpień, 2009

Wczoraj spędziłam jeden z najlepszych dni tych wakacji. Wstałam wcześnie rano, ponieważ znajomi zaproponowali mi wycieczkę rowerową. Było wspaniale. Otaczali mnie ludzie, z którymi zawsze miło spędzam czas. Pogoda dopisywała. Pojechaliśmy nad wodę, kąpaliśmy się. Potem zrobiliśmy ognisko. Śmialiśmy się, rozmawialiśmy. Wieczorem rozłożyliśmy namioty. Postanowiliśmy,że będziemy siedzieć do samego rana. I tak było. Koleżanka grała na gitarze, my śpiewaliśmy. Atmosfera była nie do opisania. Rano wróciłam do domu i położyłam się spać, ponieważ byłam bardzo zmęczona. Mam nadzieję,że takich dni będzie więcej. Ten z pewnością zapamiętam na długo.
99 4 99
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T19:14:53+02:00
22.07.09.

Ten dzień moich wakacji był naprawdę niezwykły i tak niesamowity ze sama nie wiem od czego ma zacząć. już ok godziny 13 przyjechali do mnie znajomi z którymi pojechałam na wycieczkę rowerową. cały ten wyjazd był dla mnie spory zaskoczeniem gdyż znajomi nie poinformowali mnie o naszym wyjeździe. Ale i tak było wspaniale;) jeździliśmy po okolicy robiliśmy zdjęci z których część wyszył naprawdę zabawnie!
w drodze powrotnej stanęliśmy na duże lody i ok.18 wróciliśmy do domu. I tam dostała od innej z koleżnaek wiadomość o organizowanym ognisku. oczywiście z chęciom na nie poszłam i swietnie sie tam bawiłam jedząc kiełbaski i wygłupiając sie z będącymi tam osboam. byłam tam dość długo więc teras z chęcia ide spać czekając na jutrzejszy dzień!
128 4 128