Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:54:47+01:00
Tak się składa, że miałam te ćwiczenia wczoraj na matematyce xD

1.
Narysuj prostokat o bokach 3cm i 2 cm
Narysuj deltoid o przekątnych 6 cm i 2 cm
Narysuj romb o przekatnych 6cm i 2 cm

2.
Trójkat równoramienny ABC - musisz znależć środek odcinka Ab i narysowac wysokosc 3cm i połączyć boki
Prostokątny KLM - musisz od punktu K poprowadzic odcinek 3 cm i pożniej tylko połączyć i wyjdzie
Rozwartokątny PRS - musisz przedłózyć odcinek PR i poprowadzic od tej linii co przedlozylas odcinek o dlugosci 3 cm pozniej punkt P łączysz z ppunktem S (z tym co narysowałaś) i rysujesz wysokosc od punktu S do punktu R
2009-12-09T18:05:19+01:00
1.Narysuj prostokąt o wymiarach 3 na 2, 1na6, 2,5na2,4
2 0,5cm 3cm 3cm tamtych dwuch nie wiem