Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:44:00+01:00
Jest to nie pokładanie ufności w przedstawiane nam słowa, idee. Spowodowane najczęściej przewagą myślenia racjonalnego, powierzchownym rozumowaniem i skupianiem się na doświadczeniu zmysłowym. Jest to nie akceptowanie, nie przyjmowanie do wiadomości faktów, opinii które ktoś próbował nam wpajać.
1 3 1
2009-12-09T17:44:34+01:00
Niedowiarstwo - jak ktoś nie wierzy w coś póki nie przekona się o prawdzie na własnej skórze. Najczęściej kierujemy sie rozsądkiem a nie uczuciami i nie jesteśmy w stanie uwierzyć w daną sytuację ; niedowiarek.
2009-12-09T18:33:37+01:00
Odpowiedz Niedowiarstwo jest tedy tym prawdziwym głównym grzechem i źródłem, ... Bo gdy w sercu jest niedowiarstwo, tak że człowiek nie wierzy