Odpowiedzi

2009-09-05T19:31:56+02:00
-13, 4/175, 0, -1/3, 12, 2 2/7, 8/4, ∛125, -1,07
b)-13, 0, 12, 8/4, ∛125
c)0, 12, 8/4, ∛125
d)-13, 0, -1/3, -1,07
e)-1/3, -1,07
f) √²/₅, 4/175
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T19:33:23+02:00
Wymień z podanych liczb obok które są;
a)wymierne
-13 ,⁴/₁₇₅, 0, -¹/₃, 12, 3²/₇, ⁸/₄, ∛125, -1,07
b)całkowite
0, 12, -13, ∛125, ⁸/₄
c)naturalne
12, ∛125, ⁸/₄
d)wymierne nie dodatnie
-13 -¹/₃, -1,07, 0
e)ujemne większe od -2
-¹/₃, -1,07
f)nieujemne mniejsze od 1
√²/₅, ⁴/₁₇₅, 0,


√3, √²/₅ ,-13 ,⁴/₁₇₅, 0, -¹/₃, 12, 3²/₇, ⁸/₄, ∛125, -1,07
2 3 2