2)Ile litrów wody należy przelać z pierwszego dzbanka do drugiego, a ile do trzeciego, aby we wszystkich było tyle samo wody?
1) 1 i 2/3
2) 5/6
3) 3/4
tyle jest wody w trzech dzbankach.
Wskazówka :
ustal najpierw, ile jest łącznie
wody we wszystkich dzbankach.

NAPISZCIE DZIAŁANIE!
PLISKA
szkoła podstawowa klasa 5.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:50:15+01:00
1 2/3+5/6+3/4=1 9/6+3/4=30/12+9/12=39/12=3 1/4=3,25l
3,25:3≈1,08l
1 1 1
  • zizi
  • Początkujący
2009-12-09T18:28:21+01:00
1 2/3+5/6+3/4=1 9/6+3/4=30/12+9/12=39/12=3 1/4=3,25l
3,25:3≈1,08l

Tak mi się wydaje...
1 1 1