Dla kogoś, kto czytał ``Kamienie na szaniec``. ;)
1. Dlaczego `Wawer` wydał specjalną ulotkę do młodzieży ? Co było w niej napisane ? Jakie były efekty tej akcji?
2. Zapisz dwa pierwsze zdania chłopców w ramach akcji organizacji podziemnej `Wawer`. Jak wpływały one na okupanta, a jak na okupowaną ludność?
PROSZĘ ZNÓW O POMOC!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:46:16+01:00
1odp.
2odp.celem była akcja Małego Sabotażu.
3odp.Pokazali że wszyscy zapłaca za wierność i sens walki zbrojnej.


a drugiego to nie wiem
54 1 54
2009-12-09T18:01:41+01:00
2. pierwszym zadaniem wawra było wybicie szyb z fotografiami niemieckimi. tą akcje przeprowadził alek. taka akcja przyniosła oczekiwane efekty poniewaz ludzie przestali wieszać fotografie niemieckie, bo się bali wybijania szyb.
drugim zadaniem wawra było gazowanie kin. tą akcje przeprowadził rudy. natomiast ta akcja nie przyniosła oczekiwanych skutków ponieważ ludzie specjalnie przychodzili do kina aby przezyc taka przygode zagazowania kin.

a na pierwsze niestety nie znam odpowiedzi
52 2 52