Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T19:24:10+02:00
(0,5)² - √20¼
----------------
3+3 : √2¼


1/4 - 9/2=1/4-18/4=-17/4

3+3: 3/2 =3+2=5

-17/4 : 5 = -17/20 = -0,85
  • Użytkownik Zadane
2009-09-05T19:30:45+02:00
(0,5)² - √20¼
----------------=
3+3 : √2¼

0,25-√81/4
=-------------=
3+3:√9/4

0,25-9/2
=-------------=
3+3:3/2

1/4-9/2
=-------------=
3+3:3/2

1/4-18/4
=-------------=
3+3*2/3

-17/4
=-------------=
3+2

-17/4
=------=
5

=-17/4*1/2=
=-17/8=
=-2 1/8
pozdrawiam dagmara
2009-09-05T19:42:42+02:00
(0,5)² - √20¼ || 0,25-√81/4 || 0,25-9/2 || 0,25 - 4,5 || -4,25
---------------- = --------------- = -------------- = -------------- = --------- =
3+3 : √2¼ || 6 : √9/4 || 6 : 3/2 || 6 * 2/3 || 4


=-1,0625

Dwukrotność tego wyrazenia wynosi:

-1,0625 * 2 = -2,125


Wyszło trochę nierówno, ale po || jest nowy ułamek ;
)
Pozdrawiam,
matteushq;)