Odpowiedzi

2009-12-09T17:48:26+01:00
Ponieważ są organizmami, które są samożywne
2009-12-09T17:51:34+01:00
Protist samożwyny czyli np. euglena zielona <autotrof> jest organizmem pionierskim ponieważ to własnie te organizmy pojawiają jako pierwsze się na nowo powstałych terenach dlatego są nazywane pioierskim

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:53:17+01:00
Ponieważ jako pierwssze pojawilaja sie w nowo powsatlych miejscach i przystosowaly sie do niemal kazdego miejsca na ziemi