Odpowiedzi

2009-12-09T20:33:55+01:00
A) P= πr²=16
r=4
O=2πr=8π cm
b)p=πr²=4/9π
r=2/3π
O=2πr=4/3π m²
c)P=πr²=0.25π
r=0.05
O=2πr=0.1π dm²
d)P=πr²=2π
r=2/π
O=2πr=4/π
e)0.95π x3.14=3km²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:47:44+01:00
P=πr²
L=2πr

a) πr²= 16π cm²
r²=16 cm²
r=4cm

L=2 π r
L=2 π 4 cm
L=8π cm

b)πr²=4:9 π m²
r²= 4:9 m²
r=2:3 m

L=2πr
L=2π 2:3 m²
L=4:3 m

c)πr²=0,25 π dm²
πr²=1:4 π dm²
r²= 1:4 dm²
r=1:2 dm

L=2πr
L=2π 1:2 dm
L=π dm

d) πr²=2 π dm²
r²= 2 dm²
r=pierwiastek z 2 dm

L=2πr
L=2π pierwiastek z 2 dm
L=2 pierwiastki z 2 π dm

e)πr²= 3 km²
r²= (3 km²) :π
r= pierwiastek z 3 km : pierwiastek z π

L=2π pierwiastek z 3 km : pierwiastek z π
L=2 pierwiatek z 3 pierwiastek z π