Wpisz odpowiednie liczby: a) 3,2 ha = ...............m2 b) 300 a= ................ha c) 20000 m2= .................ha d) 600 m2 =...............a e) 20 ha= ...............a f) 500a= .............m2

m2 to oznacza metry kwadratowe
pliska pomóżcie na jutro

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:49:47+01:00
Wpisz odpowiednie liczby: a) 3,2 ha =32000m2 b) 300 a=3 ha c) 20000 m2= 0,2ha d) 600 m2 =6 a e) 20 ha= 2000a f) 500a=50000 m2






licze na naj

u kolegi wyżej w b i c jest błąd
2009-12-09T18:10:20+01:00
3,2ha= 32 000 m2
300a=3ha
20000m2=2ha
600m2=6a
20ha=2000a
500a=50000m2