Potrzebuję wiersza który opisze mnie i moje zainteresowania.

*lubie j.hiszpański
*lubie rysować
*lubie słuchać muzyki
*jestem blondynką
*w przyszłości chce zostać prawnikiem
*nie lubie fałszywych osób
*nie lubie zwierząt

no to chyba tyle.
Wiersz nie może być z Internetu.
Proszę o pomoc.Z góry dzięki.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T19:59:17+02:00
Ola wiersz swój rozpoczyna,
Krótka bajka się zaczyna.
Lubię wszystko wciąż rysować,
Świat swój kocham kolorować.
Hiszpański to pasja ma,
Wkoło tylko muza gra.
Blond kolorek na mej głowie,
Każdy Ci to człeku powie.
Prawnik to mój zawód przyszły.
Byle tylko szkoły przeszły.
Teraz kończę mą bajeczkę,
Bo mam z bratem mają sprzeczkę.

I jak Ci się podoba? :D
1 5 1
2009-09-05T20:28:14+02:00
Wiersz o samej sobie

Więc, jestem blondynką
To już jednak wiecie,
I nie lubię zwierząt,
Najbardziej na świecie.

Chcę zostać prawnikiem,
Nie wiem/ wiem już*, w jaki sposób,
Trzymajcie mnie z dala
Od fałszywych osób.

Co tu dużo mówić,
Uwielbiam rysować,
Słucham też muzyki,
Trudno mnie nie kochać;)

* wybierz sobie

Mam nadzieje, że pomogłam:) pozmieniaj sobie co chcesz.
Wierszyk nie jest ściągnięty, napisałam go sama.

Pozdrawiam

Maddie.
2 5 2