Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T17:54:46+01:00
1.chodzi o to że przyszedł już odpowiedni momęt aby wyruszyc w drogę "jeśli się gdzieś wybierasz to wyruszaj teraz"
2.mało znane ale chyba chodzi o to że jeśli nie jesteś mądry to wysportowany i sprawny
3. Taka sama sytuacja 2 razy się nie zdarzy "nie popęnie dwa razy tego samego błędu"
2 4 2
2009-12-09T17:54:08+01:00
1. tak się mówi kiedy się gdzieś śpieszy.
2. ???
3. Nie można popełnić tego samego błędu, kiedy się go popełniło kiedyś tam...(...)
2 5 2
2009-12-09T17:58:33+01:00
1. Że aby np wcześniej byc w domu lub gdziekolwiek muszę się szybko zbierac do wyjścia/podrózy


2. jeśli ktoś nie ma dobrej pamięci, musi często wracać po to, o czym zapomniał


3. Nie można popełnić tego samego błędu dwa albo więcej razy
2 4 2