Odpowiedzi

2009-12-09T17:57:04+01:00
P=π r²
r=10 dm
P=π(10)²=100π dm
-----------------
P=π r²
r=5 m
P=π(5)²=25π m
---------------
P=π r²
r=40 cm
P=π(40)²=1600π cm
-----------------
P=π r²
r=0,1 dm
P=π(0,1)²=0,01π dm
-----------------
P=π r²
r=⅕ m
P=π(⅕ )²=1/25 π m
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:59:51+01:00
Π 10dm
P = π r²
P = π * 10²
P = 100π dm²
P = 100dm² * 3,14
P = 314dm²

5m
P = π * r²
P = π * 5²
P = 25π m²
P= 25 * 3,14
P = 78,5 m²

40cm
P = π r²
P = π * 40²
P= 1600π cm ²
P = 1600 * 3,14
P = 5024cm²

0,1 dm = 1cm
P = π r²
P = π * 1²
P = 1π cm²
P= 1 * 3,14
P = 3,14cm ²
2 5 2
2009-12-09T18:00:57+01:00
P=π r²

a/ r=10 dm
P= π*10²
p= 100π
P= 100* 3,14= 314 [dm²]

b/ r= 5 m
P=π*5²
P=25π
p=25*3,14
P= 78.5 [m²]

c/ r= 40 cm
P= π*40²
P= 1600π
p= 1600*3,14
P=5024 [cm²]

d/ r=0,1 dm
P= π*0,1²
P= 0,01π
P= 0,01*3,14
P=0,0314 [dm²]

e/ r=⅕ m = 0,2m
P= π*0,2²
P=0,04π
p=0,04*3,14
P=0,1256 [m²]
1 5 1