Odpowiedzi

2009-12-09T18:08:59+01:00
Azot - w przyblizeniu 78%
tlen - w przyblizeniu 21%
argon i inne gazy - w przyblizeniu 1%
pozdr



azot, (78%)
tlen(21%)
reszta to gazy szlachetne i inne gazy (1%)
argon,
wodór,
para wodna
tlenek węgla (IV)
ozon,
amoniak,
zanieczyszczenia:
np.
tlenki azotu,
tlenki siarki,
metan,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:10:48+01:00
Azot, (78%)
tlen(21%)
reszta to gazy szlachetne i inne gazy (1%)
argon,
wodór,
para wodna
tlenek węgla (IV)
ozon,
amoniak,
zanieczyszczenia:
np.
tlenki azotu,
tlenki siarki,
metan,
pyły
11 4 11