Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:58:49+01:00
Chce udowodnić ludziom, że naprawdę istnieje, że trzeba w nią wierzyć. Objawia się przeważnie ludziom małej wiary, by uwierzyli, jednak nie zawsze. Czasem przychodzi do osób, które najbardziej na świecie kochają właśnie ją i chce im za to tak jakby ''podziękować'' i zapewnić o swoim istnieniu.
1 5 1
2009-12-09T17:59:40+01:00
Matka Boża objawiała się, by pokazac ludziom sens życia. Pomagałą w nawróceniu i chciała zwróc uwagę jak ważną częścią w życiu jest modlitwa.