Odpowiedzi

2009-12-09T17:59:18+01:00
Tak, szkodzi. W przyszlości można mieć problemy z seksem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:59:38+01:00
Oprócz psychicznych masturbacja nie ma żadnych negatywnych skutków.

No u niektórych mogą później wystąpić problemy z pożyciem seksualnym.
1 5 1
2009-12-09T18:00:07+01:00
To zależy od jej częstości i przebiegu.. NIekiedy prowadzi to suchości pochwy lub innych nieprzyjemnych rzeczy..tak czytalam nie wiem z doswiatczenia;)