Odpowiedzi

2009-12-09T18:04:36+01:00
6cm*10cm
3cm*20cm
1cm*60cm
2cm*30cm
4cm*15cm
5cm*12cm

Można narysować 6 prostokątów o podanych warunkach :)

Pierwszy xD pls o punkty :D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:05:20+01:00
Pprost.=a×b
P=60cm²
1.
a=2cm
b=30cm

2.
a=1cm
b=60cm

3.
a=3cm
b=20cm

4.
a=4cm
b=15cm

5.
a=5cm
b=12cm

6.
a=6cm
b=10cm
2009-12-09T21:24:40+01:00
(pierwszy bok*drugi bok)
1*60 cm
2*30 cm
3*20 cm
4*15 cm
5*12 cm
6*10 cm

1 2 1