Na zalesienie wyznaczono działkę prostokątną ,której długość była o 300m większa niż podwójna szerokość.Obwód tej działki wynosi 5km 400m.Oblicz długość i szerokość działki
PROSZĘ O WYKONANIE DZIAŁANIA
PORUSZCIE NA JUTRO:(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:43:45+01:00
Hmmm...
x= szerokość
6x+600= 5400m |-600
6x=4800m |:6
x=800m
szerokość- 800m
długość-2*800+300=1900m
Obw= 800*2+1900*2=5400m=5km400m
2009-12-09T20:58:30+01:00
300m*2=600m
5km400m= 5400m
5400m-600m=4800m
4800m/4=1200m
krótszy bok 1200m
a bok dłuszy 1200m+300m=1500m