Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:04:12+01:00
Nie zastąpią człowieka ponieważ ,maszyna nigdy nie będzie miała duszy, uczucia czy umysłu. Nigdy przenigdy nie będzie kochać ani szanować, nie poczuje tego uczucia dobrego i złego lub uszczypnięcia czy przytulenia albo powiedzenia kocham ciebie.

Jak mogę to liczę naj :)
3 4 3
2009-12-09T18:06:08+01:00
Moim zdaniem automaty nie są w stanie zastąpić człowieka choć pewnie itak będa bardzo rozpowszechnione. Uważam , że udoskonalanie projektów automatycznych czy tez mechanicznych powoduje iż człowiek przestaje się bardziej starać i przykładać do swojej pracy przez co zanikają komórki mózgowe. Również udoskonalona technika automatyczna może spowodowac iż komputery czy też inne takie urządzenia przejmą kontrolę nad życiem człowieka. może się też zdarzyć , że to właśnie dzięki nim ludzkość za kilka set lat wyginie. Również przy tym zanieczyszczają środowisko.

:)
3 3 3
2009-12-09T18:07:21+01:00
Hej ....

Według mnie automaty nie mogą zastąpic człowieka .
Ponieważ np.robot chodził by za nas do szkoły , a my nic bymy nie umieli ...
Automaty robiły by zanas wszystko,wadami są :
Otyłośc - jeżeli robot wszystko za nas robi to my grubniemy,co często prowadzi do chorób .
za dużo wolnego czasu .
Jak byśmy nic nie robili , to tak na prawdę po co życ . ?
Dlatego uważam że nie mogą one zastąpic człowieka .
Gdyż odbierają radośc życia i wszystkie czynności,które robimy .



Rozwiń sobie to bardziej i masz 4 . ; D
ja tyle dostałam ;PP
3 4 3