Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:04:20+01:00
Lekcja-45 min
1min-60s
45 mn-x

X=45 min*60s : 1 min(minuty sie skracaja)=45*60:1=2700 skeund
odp.godzina lekcyjna trwa 2700 sekund

32 godz.lekcyjne - 60 min = 1440 min
1440 min= 24godz
odp.32 godz lekcyjne to 24 godz zwykle.



2009-12-09T18:06:48+01:00
45*60=2700
odp. godzina lekcyjna trwa 2700s
32*45=1440
1440:60=24h
Odp.32 godziny lekcyjne to 24h(jedna doba).
1 5 1