Odpowiedzi

2009-12-09T18:05:29+01:00
3
1
zbiorowe
ułamkowe
6
2
3
?
zbiorowe
4
O to chodzi?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:05:53+01:00
Trzy - główny
jeden - główny
kilkanaście - nieokreślony
pół - ułamkowy
sześć - główny
dwa - główny
trzy
czwarte - ułamkowy
pierwszym - porządkowy
cztery - główny
1 5 1
2009-12-09T18:06:43+01:00
Trzy - forma nieosobowa
jeden - forma osobowa
kilkanaście - forma osobowa
pół - forma nieosobowa
sześć - forma nieosobowa
dwa - forma nieosobowa
trzy - forma osobowa
czwarte - forma osobowa
pierwszym - forma osobowa
cztery -forma osobowa

prooosze ; ))