3% wynosi15
14% wynosi 1600
2% z 15
45% z 170
15% z 4
Zamień procent na liczbę
5;,00.7;,1/8;,5 i 3/4
Zamin procent na liczbe
5%,0,1%,150 i 1/7%,5/16%

Cena butow przed obnizka cen wynosila 250 zl.Cene obnizono o 20%.Jaka jest obecnie cena butow??

Pensja pana mirka wzrosła o 8%.Ile teraz zarabia pan mirek jesli jego pensja przed podwyzka wynosila 1750 zł.?

2

Odpowiedzi

2009-12-09T18:10:22+01:00
Buty 250*20%=50zł 250zł-50zł=200zł
Pensja 100%+8%=108% 1750*108%=1890zł
w tamtych pytaniach nie wiem o co Ci chodzi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:17:55+01:00
3/100x=15,x=500
14/100x=1600,x≈11428,6
2% z 15=0,3
45%z170=76,5
15%z4=0,6
500%,70%,12,5%,575%
0,2 , 0,001,≈1,501,≈0,031

20% z 250 to=50zł
250-50=200

8%z1750=140
1750+140=1890